درمان گرفتگی عروق

برای گرفتگیعروق ما یک ترکیبی داریم بنام سیر و لیمو ترش، یا سیر و سرکه. یکسری لیمو ترش زردها را گفتند بعضی لیمو ترش کوچک را گفتند. 

یک ترکیب این هست 👈 «یک لیوان سیر دو لیوان سرکه دو لیوان عسل دو قاشق غذاخوری زعفران و یک یا دو قاشق غذاخوری زنجبیل با هم مخلوط کنید و ده دقیقه بجوشانید که باعث خرابی نشود و صبح ظهر شب یک قاشق چای خوری بخورید» برای کسانی که گرفتگی عروق دارند.

البته برای همه مفید هست، می‌توانند سالی یک هفته تا دو هفته استفاده کنند، برای همه گرفتگی ها خوب هست. نه تنها گرفتگی قلب بلکه گرفتگی عروق مغزی انسداد کبدی با این ترکیب درمان می شود. در چربی و فشار و غلظت خون و کبد چرب هم موثر هست. در بحث دیابت و کاهش استرس و اضطراب هم موثر است و یک ترکیب خیلی معجزه‌آسایی هست.

این ترکیب را می توانیم به شکل سیر ترشی قرار بدهیم، اگر هفته‌ای یکی دو بار مصرف کنند مبتلا به گرفتگی عروق نمی‌شوند یا اگر کسی گرفتگی دارد می تواند هر روز مصرف کند. سیر ترشی های هفت ساله بهتر در طول زمان درمان می‌کند.

مصرف سکنجبین، سرکه و روغن زیتون، توصیه می شود.

حتما در بحث گرفتگی عروق خون درمانی را باید داشته باشیم، یا حجامت یا فصد حتماً باید به طور مکرر باشد سه تا چهار مرحله. می توانیم حجامت عام انجام دهیم یا حجامت قلب که جایگاهش پشت قلب است.

دیدگاهتان را بنویسید